RECENZE: L Oréal - False Lash Superstar

června 24, 2016


Ahoj všem,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na řasenku, kterou jsem dostala k narozeninám. Ačkoliv jsem zvyklá vybírat si kosmetiku sama, tahle mě velmi potěšila. Takže jdeme na to :) 

Kde koupit: DM, Rossmann, Teta, Douglas
Cena: kolem 230,- Kč 
Nevoděodolná verze

Balení je skvěle udělané. Na to, že má řasenka dvě části, není příliš dlouhá, navíc mi přijde lepší, když je produktu méně, protože ho alespoň spotřebuju dříve, než řasenka úplně vyschne. A i když je to maličkost, tak oceňuju to, že se žádný z nápisů nesloupl, zatím se mi to ještě u žádné řasenky nestalo. 



Samotná řasenka (nikdy nevím, jak to nazvat, prostě ta hmota :D) je akorát, ani suchá ani nějak rozmáčená, doufám, že to není jen dobrým výběrem a že jsou všechny kousky takové. 

Nyní ke kartáčkům. Řasenka má dvě části a každá má kartáček úplně jiný. První - bílá část, která se nanáší pro rozdělení a prodloužení řas má kulatější, mohutnější kartáček, který přesně plní to, co má. Druhá - bílá část, která je na zahuštění a sjednocení barvy má naopak trochu uzší kartáček, který je lehce do obloučku, takže dobře sedí na oko. 


Ačkoliv by někomu mohla tato řasenka připadat jako ztráta času, tak se nebojte, použití obou řasenek se vyplatí. Udělala jsem několik zkoušek a zjistila jsem, že kromě toho, že řasy vypadají opravdu lépe, když se spojí tyto dva druhy kartáčku, tak také řasenka déle vydrží a neopadá, dokonce i teď v létě dorazíte domů a nikde nemáte otisky. 


Když to shrnu, tak je tato řasenka opravdu skvělá, líbí se mi efekt, který dělá a drží dlouho, takže vám ji můžu s klidem na 100% doporučit :) 

Nedávno jsem si myslela, že už v životě nenajdu lepší řasenku, než je Catrice - Lashes to kill, ale postupně svou sbírku oblíbenkyň rozšiřuji. Tahle řasenka tam rozhodně také patří. 

Máte s touto řasenkou nějakou zkušenost?
Jakou řasenku byste mi doporučili? 

Mějte se krásně, ahoj!

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Téda, škoda té ceny, i když už jsem zjistila, že když si člověk trochu připlatí, je ta řasenka úplně o něčem jiném (n e č e k a n ě, fuck logic, Kix - brzký zjištění :D :D) :-) a v akci se určitě dá sehnat i levněji (snad :D). Ráda bych ji vyzkoušela, i když co se týká dvou kartáčků v jedné řasence, jsem trochu opatrná... pár podobných řasenek už jsem měla a vždycky to dělalo akorát neplechu a ne hezké řasy :-)
    Efekt, který vytvořila tobě je super, ale každá máme jiné řasy, tak se vždycky bojím, že mně to nebude sedět... :D
    Já mám nově ráda řasenku od S-He, False lash wonder (http://www.omlazeni.cz/recenze_images/11710_d_0_1453935748.jpg) - které jsem vůbec nevěřila, protože jsem si říkala DM "kvalita" - ale velmi příjemně mě překvapila... a to tak, že jsem jen zírala co mi dokáže udělat z řasama - když si teda nedonesu domů skoro vyschlé balení -_-
    A jinak mám ráda klasiky od Miss Sporty... ale chci (strašně moc) zkusit řasenku od Gosh, Catchy Eyes... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, vypadá super! :)

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě na fotce příjde, že řasy jsou rozdělené, ale zároveň slepené, asi blbý dojem.:)

    Řasenka balením vypadá luxusně a dvě řasenky v jedné je taky supr věc:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc řasy nezahustí, ale je pěkné, že řasy neslepí :-) bohužel ji určitě nevyzkouším.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jako na tvých řasách vypadá dost dobře, ale moje zkušenosti s bílou a zároveň černou řasenkou nejsou moc veselý :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je zajímavý systém, mě teda zatím bohatě stačily "jednostranné" :D ale jestli díky tomu skutečně pak lépe drží, věřím, že to stojí za to. :) Mě se za to nejdelší období vůbec líbily asi řasenka Diamante od GS, ale u nějaké značky (myslím, že MOJE) jsem narazila přesně na takový kartáček a efekt byl úplně srovnatelný. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuhle řasenku nutně potřebuju! Skvělá recenze! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá super :) Ešte som ju nevidela ani neskúšala, mám svoje favoritky, pekná recenzia

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat